V roce 2017 jsme měli možnost s naším dlouholetým klientem ECCO realizovat roadshow, která měla za cíl představit zákazníkům novou limitovanou kolekci obuvi ECCO COOL a zvýšit povědomí o této značce.
Během této dvoutýdenní akce se hostesky pohybovaly mezi vybranými obchodní centry v ČR, konkrétně v Praze, Brně, Pardubicích, Hradci Králové a Plzni. Návštěvníkům obchodních center nabízely možnost seznámit se s novou kolekcí ECCO COOL a získat slevový voucher na nákup této obuvi.
K přepravě mezi jednotlivými lokalitami používaly hostesky brandovaný vůz MINI COOPER, který úspěšně poutal pozornost všech návštěvníků.
Tento projekt (registrační číslo: 0380000442) s názvem „Strategie a nová vizuální podoba webu pro post-covidový restart“, realizovaným za účelem vytvoření marketingové strategie a nové vizuální podoby webu, byl financovaný Evropskou unií – Next Generation EU.